سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
خدای جنگ: زنجیرهای المپیوس چهارمین عنوانی است که کریتوس شخصیت اصلی آن است.اول خدای جنگ اورجینال و بعد نسخه دوم و همین اواخر نسخه موبایل این بازی با عنوان خیانت ”Betrayal” برای گوشیهای Nokia N73 منتشر شده و حالا ما شاهد دو خدای جنگ دیگر خواهیم بود که آخری خدای جنگ 3 است و اما قبل از آن نسخه PSP بازی است که میخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

کریتوس با ظاهر منحصر به فرد خود، با آن خشم سرکش چگونه خودش را درون یک جعبه کوچک جا کرده چیزی است که ما هم به دنبال آن هستیم.حالا معلوم میشود که تاخیر چند ماهه برای انتشار بازی ارزشش را داشت و ارزیابی این تغییرات هر آدمی را قانع میکند.ولی داستان چه بود در ادامه خواهید خواند.

قصه از آنجایی شروع میشود که پسرک شیطون سونی (همان PSP!) هنوز متوجه نشده که بزرگ شده و میتواند کارهای بیشتری انجام دهد.البته بابا سونی هم در این ماجرا مقصر است! از بحث تربیت خانواده که خارج بشیم! میرسیم به سازنده های این بازی. اهالی RAD این اواخر خیلی وسوسه شدند تا بازی بهتر از این تمام شود و اگه خودمانی بگوییم با استفاده بیشتر از قدرت حد مجاز psp جزئیات و جلوه های بصری بیشتری به بازی اضافه کرده تا آن را دو بامپی بکوبند به صورت رقبای گرامیشان!

خوشبختانه سونی هم بدش نمی آید قدرت بیشتری از کنسول دستی خودش را به نمایش بگذارد و در آخر معلوم شد که کلام آخر مدیر عامل Ready at dawn چیست.حد مجاز سونی برای سرعت پردازنده کنسول 222 مگاهرتز است و نباید بازی بالاتر از آن برود.ولی ظاهرا سونی حرف rad را قبول کرده و firmware 3?50 را عرضه کرده تا بازیها را بتوان در فرکانس 333 مگاهرتز انجام داد.حتما کسانی که با overclocking آشنایی دارند متوجه شده اند که افزایش سرعت یک پردازنده چه تاثیری بر بازی دارد. اگر حساب کنید بازی الان 33 درصد بهتر از اولش شده است و این دلیل تاخیر بازی بود.

با این افزایش قدرت پردازنده سازنده بازی کارهای زیادی را انجام داده مثل اضافه کرده سایه، افکتهای نوری، بهبود طبیعی بودن خون و محو کردن پس زمینه در زیر آب که جلوه زیبایی به آب بخشیده است و بلاخره کلی پیشرفتهای کمی و کیفی در گرافیک و صدای بازی.حالا چنتا کاراکتر دشمن بیشتر برای کشتن وجود دارد!

داستان بازی هنوز به طور کامل معلوم نیست ولی چیزهای جالبی در آن است.مثلا اولین برخورد شما با ارتش پارس ها است یعنی اجداد ما ایرانیها.از روی پرچم پارس ها میتوان تشخیص داد که در دوره زرتشت هستیم و بعد معبد هلیوس در بازی قرار دارد.زمان بازی قبل از اتفاقات خدای جنگ اورجینال و 2 است و کریتوس جوان منطقی تر از قبل به نظر میرسد البته نه آماده مذاکره! ولی خوب نسبت به خشم و کشتاری که در 2 و 1 نشان میدهد خیلی آرامتر است.همچنان شمشیرهای معروف خودش را دارد و از همان ابتدای بازی میتواند شنا کند.شاید الان متوجه شدید که این چیزها جور در نمیایند چون شمشیرها را از آرس و شنا را بعد از به دست آرودن نیزه پوزیدون به دست آورد.ولی داستان سرا و سازنده توجهی به این چیزها نکرده اند و نیازی به نگرانی در مورد خلاء داستان و سوتی های آن نیست.

کنترل و گیم پلی

این بخشی بود که میخواستم جداگانه در مورد آن بحث کنم چون گذشته از همه عوامل بازی گیم پلی بازیی مثل god of war در کنسولی مثل psp بحث برانگیز است.عدم وجود اهرمهای آنالوگ آدم را به شک میندازند.راه رفتن، دویدن و غلتیدن در psp چگونه خواهد بود؟ آیا میتوان همان کنترل و مهارتی که با دسته ps2 داشتیم با psp هم داشته باشیم؟ جواب مثبت است.کمی به عقب برگردیم به ps1 و winnig eleven.آن موقع که آنالوگ نبود چگونه فوتبال بازی میکردید این هم مثل همان است.هیچوقت در راه رفتن مشکلی نخواهید داشت.مکانیزم غلتیدن هم ساده است.با نگه داشتن یکی از دکمه ها و زدن دکمه جهت خواهید غلتید.

خوشبختان دکمه در psp کم نیست و برای همه کارها راهی هست.جادو، کمبو، گرفتن، ضربه زدن و ... همه به راحتی امکان پذیر است.

در پایان خوش به حال کسانی که psp slim تهیه کردند و میتوانند با خروجی TV کریتوس را بزرگتر و بهتر ببینند ولی توصیه کنم به شما با این بازی 333 مگاهرتزی باتری دستگاهتون زودتر تمام خواهد شد.تا چهارم مارس باید منتظر باشیم.


 

«اگر کم و کسری در پیشنما دیدید در نظرات حتما اعلام کنید.»


نظر() بازی کامپیوتر ،

  


Gears of War 2 روز 15 نوامبر 2008 منتشر میشود

Gears of War 2 روز 15 نوامبر 2008 منتشر میشود سایت معتبر CVG اعلام کرد عنوان Gears of War 2 روز 15 نوامبر 2008 برای X360 عرضه خواهد شد و تا چند روز آینده این عنوان در سایت Amazon برای پیش فروش و تحویل در روز 15 نوامبر حاضر خواهد بود!


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  

کارکترهای معروف و اصلی GTA IV معرفی شدند (With Pic)

 کارکترهای اصلی عنوان Grand Theft Auto IV با معرفی کامل آنها منتشر شد که به شرح زیر با تصویر هر یک از این کارکترها خدمت شما تقدیم میکنم:

Roman Bellic



آقای Roman پسر عمو Niko هست او در Liberty City زندگی میکند او علاقه شدید به زنان - خوش گذارانی های شبانه - ماشین های سرعت و آپدیت آنها میباشد و در کل شغل خاصی جز این کاتر ندارد و تمام طول روز را به انجام فعالیت ها در این زمینه میپردازد.

Vlad



جناب Vlad بزرگترین و اصطلاحا گردن کلفت ترین شخصیت بازی و رئیس بزرگترین دسته ارازل اوباش شهر میباشد او کار عظیم خود را با معملات کوچک با گروهی انجام میدهد و رفته رفته با افرادی از کشور روسیه وارد بازی بزرگ و خطر ناکی میشود از اینجا داستان جنایت های این مرد آغاز میشود!

Elizabeta



او دلال خرده فروش و عمده فروش دارو های کمیاب و اعتیاد آور است خانم Elizabeta شخصتی آرام میباشد که ناگهان در خورد کارهای خرید و فروش خود دست به فروش و معامله داروهای اعتاد آور و کلا مواد مخدری که حاصل آن به اعتیاد و سود آوری میباشد دست میابد در پی این عمل خود کار خود را از عامیانه به مخفیانه تغییر میدهد و حال او جز یکی از گروه ای شرور شهر میشود!

Manny



Manny شخصتی مقدر میباشد که زندگی سختی را در بین ارازل اوباش به پا کرده و اکثرا فعالیتش معطوف به شعار های ضد قانون یا درخواستی و دیوار نوشته ها میباشد او عاشق hip hop و breakdancing میباشد او نیز در پی کشمکش های به وجود آمده در بین گروه های محلی و خیابانی وارد جنایت میشود!

Brucie



معنای واقعی مرد مدرن در شهر همین Brucie هست او مردی لارج هست و عاشق مطالعه مجله ها و زنان - لوارم ورزشی و تفریحی شخصی میباشد اما ناگهان اتفاقاتی به خاطر اندکی پول او را به کام سیاهی میبرد...

نظر() بازی کامپیوتر ،

  

ماکروسافت به Activision Blizzard چشم دوخته!!!

ماکروسافت به Activision Blizzard چشم دوخته!!! Microsoft Europe در مصاحبه اختصاصی خود با VideoGamer.com اعلام کرد به احتمال قوی ماکروسافت برای خرید و مذاکره یا قرارداد خاص با Activision Blizzard به بحث خواهند نشست این بحث چه جدی چه شایعه در زمان لانچ Xbox Live Marketplace Video Store در شهر لندن اتفاق افتاد! منتظر میمانیم!


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  

Nintendo DS 2 به زودی ! نسل بعد کنسول های دستی 

Nintendo DS 2 به زودی ! نسل بعد کنسول های دستی به نقل از gizmodo که سایت رابط کاربری کمپانی نینتندو هست اعلام شده کنسول دستی جدید و نسل بعد این کمپانی به زودی و با نام رسمی Nintendo DS 2 عرضه میشه این کنسول دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی با حالت widescreen با قابلیت دانلود آنلاین فیلم و اسلات فلش مموری و رم ریدر اختصاصی قدرت اجرایی بالاتر که هنوز مشخصات دقیق ازش منتشر نشده...فقط منتظر اعلام رسمی می مانیم!


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  

چیپ 32 نانومتری برای X360

چیپ 32 نانومتری برای X360 کمپانی IBM اعلام کرد چیپ های 32 نانومتری برای کنسول X360 از نیمه دوم سال 2009 به بعد عرضه خواهد شد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  

Lost Planet Colonies در انحصار PS3...تاریخ انتشار Gears of War 3,2

 Lost Planet Colonies در انحصار PS3...تاریخ انتشار Gears of War 3,2 به نقل از انجمن Surfer Girl اعلام شده عنوان Gears of War 2 برای سال 2008 و عنوان Gears of War 3 برای سال 2010 بعد از اتمام تمام عناوین انحصاری و غیر انحصاری به صورت اتمام نهایی بازی های کنسول منتشر خواهد شد!



در لیست نهایی آپدیت شده منتشرشده از سوی Capcom عنوان Lost Planet Colonies فقط برای PS3 تایید شده است و بدین جهت میتوان این عنوان را در انحصار کنسول PS3 دانست ( شاید Capcom میخواد طرفداران معترض خودش رو به کنسول PS3 و دوران طلایی برگردونه!)
خاطر نشان میکنم عنوان Lost Planet Colonies نسخه بعدی Lost Planet میباشد که در گذشته کم و بیش در مورد وجود این عنوان بحث شده بود.



PlayStation 3
- Bionic Commando
- Lost Planet Colonies
- Lost Planet: Extreme Condition
- Moto GP 08
- Resident Evil 5
- Street Fighter 4

Xbox 360
- Bionic Commando
- Black Cloud
- Moto GP 08
- Resident Evil 5
- Street Fighter 4


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  

اولین اطلاعات رسمی از عنوان Rainbow Six Vegas 2
 rezaigi2004

اولین اطلاعات رسمی از عنوان Rainbow Six Vegas 2 در Official Xbox Magazine (مجله رسمی XBOX) اطلاعات اولیه از عنوان Rainbow Six Vegas 2 به شرح زیر اعلام شده است:


این عنوان رسما برای X360 - PS3-PC عرضه خواهد شد.
در این شماره 11 عنوان multiplayer maps وجود دارد.
اکثر این مپ ها بازسازی شده مپ های عنوان Rainbow Six 3: Raven Shield میباشد.
بخش multiplayer به دو مد و حالت جدا تقسیم میشود.
در این نسخه تابع Search برای بخش XBOX LIVE برای جستجو سریع بازی ها وجود خواهد داشت.
در بخش singleplayer هوش مصنوعی بازی کاملا از نونوشته شده و تقویت شده میباشد.
در بخش singleplayer امکان انتخاب نوع کارکتر بازی از جمله زن یا مرد و حالت customize برای تایین نوع لباس وجود خواهد داشت.
تمام cutscene های بازی به صورت real-time و همانند عنوان Half Life خواهد بود.
frame rate در این نسخه بسیار بالاتر خواهد بود و همانند نسخه اول در بخش های وجود دود و غبار با افت فرم مواجه نخواهد شد.
این عنوان برای هزر 3 نسخه رسما March 2008 (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) منتشر خواهد شد


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  

فیلم سیمز ساخته خواهد شد.

این فیلم توسط John Davis و Steve Asbell کارگردانی خواهد شدو Rod Humble از شرکت EA مسول نظارت بر کیفیت این فیلم خواهد بود.فیلم نامه فیلم نیز توسط Brian Lynch نوشته خواهد شد. از دیگر اثرات John Davis می توان به Eragon. When a Stranger Calls. Norbit اشاره کرد. Rod Humble در مورد فیلم سیمز می گوید: سیمز از داستان یک فیلم قدیمی طبعیت خواهد کرد. یک فیلم با داستان قدیمی با قدرت زیاد‌ که به شما نشان خواهد داد دنیا چگونه خود را با شرایط فعلی وقف داد.
اولین سیمز در سال 2000 برای PC.XBox.PS2. عرضه شد و ور‍زن GameCUbe بازی در سال 2003 منتشر شد. پس از تا انتشار سیمز 2 شاهد نسخه های الحاقی زیادی برای بازی بودیم که سیمز 2 نیز از این قائده مستثنی نیست. سیمز 3 نیز در حال حاضر در دست ساخت است. MySims نیز برای Wiii/DS در دست ساخت است. کلیه سیمزها تا کنون 85 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده اند.
همان طور که گفته شد فیلم توسط کپمانی 20th Century ساخته خواهد شد.


the sims movie


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ