اطلاعات جدید از Ninja Gaiden2 

آخرین شماره مجله Famitsu اطلاعات جدیدی را از بازی Ninja Gaiden2 فاش کرده است مبنی بر وجود چهار سختی(difficulty levels). Level2 برای افرادی که نسخه اول بازی را تمام کرده اند توصیه شده است. Level3 برای کسانی که فکر میکنند توانایی های زیادی در این بازی دارند. و نهایتا Level4 برای کسانی که واقعا حرفه ای اند پیشنهاد شده. همچنین اطلاعات جدیدی از بازی به شرح زیر فاش شده است:
-سازندگان بازی اینبار قصد دارند تا محیط های مبارزه را به صورت بسته طراحی نکنند یعنی به همانند بازی دیگر این طور نباشد که تا زمانی که شما تمام دشمنان یک ناحیه را شکست نداده اید نتوانید از منطقه خارج شوید. به طور مثال زمانی که شما نمی توانید دشمنان را شکست دهید می توانید فرار کنید!
- در مورد سیستم سلامتی بازی نیز گفته شده قسمت هایی از بدن هستند که در صورت آسیب دیدن با سیستم Auto Healing(بازیابی اتوماتیک جان) به حالت اول بر نخواهند گشت و این سیستم necrosis system(سیستم بافت های مجزا) نام دارد.
-در نسخه جدید بازی شما می توانید فقط 6 آیتم را با خود حمل کنید که این کار را خود به خود سخت تر می کند زیرا شما باید از آیتم های خود به طور بهینه استفاده کرده تا در زمان مبارزه با Boss ها دچار مشکل نشوید. البته گفته شده که تعداد آیتم ها در هر محیط بسیار زیاد خواهد بود. Famitsu در ادامه گفته است که سازندگان قصد دارند بطری هایی را در محیط ها قرار دهند که در صورتی که از آن ها بنوشید 50% سلامتی شما باز گردد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

 بازی...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ