سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2
شاید یکی از خبرسازترین بازی‌های تاریخ GTA IV باشد! بارها اخباری مبنی بر وجود نسخه‌ای از این بازی برای PC در وب‌سایت‌ها و مجلات مختلف پخش شده بود که بسیاری از آن‌ها شایعه بود؛ ولی آخرین خبری که پخش شد(جلد مجله‌ی PC Gamer) تا حدودی به طرفداران این عنوان امید داد. بالاخره امروز Rockstar رسماً این خبر را تأیید کرد و تاریخ انتشار این نسخه را نیز اعلام کرد. GTA IV برای پلتفورم PC پس از 6 ماه از زمان عرضه‌ی نسخه‌های کنسولی، در تاریخ 18 November امسال برابر با 28 آبان 1387 منتشر می‌شود.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، Rockstar رسماً بیان کرد که نسخه‌ی PC علاوه بر این‌که تمامی قابلیت‌های نسخه‌های کنسولی را دارد، شامل اضافاتی در قسمت چند نفره می‌باشد؛ ولی هنوز خبری مبنی بر وجود محتوای قابل دانلود کنسول‌ها بر روی این نسخه، اعلام نشده. برای مشاهده‌ی بخش اخبار وب‌سایت رسمی بازی به این لینک مراجعه کنید.
 

grand theft auto iv pc


نظر() بازی کامپیوتر ،

  

dream land iranian game 

 

خلاصه داستان بازی: الیسان به همراه همسرش نیکس، دختر کوچولویشان و بسیاری دیگر از انسان های خوب در یک بهشت رویایی زندگی می کنند. تا اینکه یک روز جارجار بزرگ، ارباب سرزمین سیاهی ها و همراهان شیطانیش به سرزمین رویا حمله می کنند. همسر الیسان، دخترش و ستاره ی این سرزمین را با خود می برند، همه جا را نابود کرده و غرق در تاریکی و سیاهی می کنند...
حال شما باید به کمک الیسان نور و آرامش را به سرزمین رویا باز گردانید.

دانلود بازی سرزمین رویا

 

 


نظر() بازی کامپیوتر ،

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ