سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

god of war movie

همانطور که میدانید چند سال پیش زمانی که بازی God of War توسط بازی ساز بزرگی به نام David Jaffeخلق شد این اثر انچنان معروف و پرطرف دار شد که سریعا مجوز ساخت فیلم توسط کمپانی بزرگ Universal خریداری شد . و بعد از ان Charles Roven و Alex Gartner از Mosaic Media Group مسئولیت ساخت فیلم بر عهده گرفتند . اقای Charles Roven یکی از بزرگترین تهیه کننده های هالیوود هست که تهیه کننده اثار بسیار بزرگی همچون Batman Begins . The Dark Knight . Scooby-Doo و ....... بوده است . در ان زمان Charles Roven اعلام کرد : ما از زمانی که برای اولین بار بازی در مارچ انجام دادیم بسیار شیفته پروژه ساخت ان ( God of War ) شدیم و داستان بازی قابلیت خلق یک اثر بزرگ رو دارد .

داستان بازی درباره فردی جنگجو به نام Kratos هست و درباره خدمات وی یه خدایان یونان است. وی بعد از کشتن همسر و فرزند خودش دچار کابوس های وحشتناکی میشود و وی برای رها شدن از دست کابوس هایش از طرف خدایان مامور میشود که علاوه بر پیدا کردن جعبه پندورا خدای جنگ یعنی ارس ( Ares ) را بکشد ( خدیان نمیتوانستند خدای دیگری رو از بین ببرند برای همین به Kratos این ماموریت واگذار کردند ) .

طبق احرین اطلاعاتی که بدست امده فیلنامه توسط David Self ( هRoad to Perdition .Thirteen Days ) نوشته میشود و Brett Ratner که کارگردان اثاری همچون سه گانه Rush Hour . ه X-Men: The Last Stand . The Family Man و........ بوده است به عنوان تهیه کننده فیلم منصوب میشود . فعلا اطلاعات دیگری مبنی بر زمان عرضه و شروع تاریخ فیلم برداری بدست نیامده است.

منبع


نظر() بازی کامپیوتر ،

  

 Prince of Persia بازی محبوب Ubisoft برگشته . بازی جدید از موتور ارتقا یافته Assassin"s Creed استفاده میکنه . و بازی داستان پرنس جدید و یک داستان کاملا متفاوت به نمایش خواهد گذاشت . Sands of Time . فرح و همگی رفتند و جای خودشون به بازی دادند که از لحاظ داستانی بسیار جذاب تر هست و همچنین دارای یک Game Play کاملا جدید هست دادند .

بیشتر در ادامه متنادامه مطلب...

نظر() بازی کامپیوتر ،

  

Konami امروز اعلام کرد که بازی PES 2009 در پاییز امسال و برای XBOX 360 , PS3 , PC , PS2 و PSP خواهد آمد.

ظاهرا در آخرین نسخه از این بازی(PES 2009) گرافیک بازی تغییر بسیار زیادی کرده است و چهره بازیکنان و حتی حرکت های آنها خیلی شبیه به واقعیت خواهد بود!

 Option های جدیدی در بازی وجود خواهد داشت تا هر فردی به سلیقه خودش این بازی را انجام بدهد و همچنین حرکت های جدید و عوامل جدید و ابتکاری در control بازی و همین طور قسمت On Line بازی , باعث شده است تا این عنوان هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک بشود!


pes 2009

در ضمن اعلام شده که نسخه ps3  این بازی به طور کاملا جداگانه ساخته می شود


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازی کامپیوتر ،

  




 

نام این بازی نام موتور پایه ی بازی GOD OF WAR 2 است

برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

 


نظر() بازی کامپیوتر ،

  

این بازی دارای گرافیکی بالا میباشد و به سبک بازی دووم 3 است

برای دانلود باری اینجا کلیک کنید


نظر() بازی کامپیوتر ،

  


برای دانلود قسمت اول برنامه اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت دوم برنامه اینجا کلیک کنید

برای دانلود کرک برنامه اینجا کلیک کنید

 


نظر() بازی کامپیوتر ،

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ